8 Ocak 2023 Pazar

bebeem

 18 haziran; umut'un ilk ''anne'' dediği gün.

mutluluktan havaya uçtuğum gün!

kişisel tarihimin en önemli ikinci günü..

umut artık bana; ''bebeğim'' şımarınca ''bebeeem'', ''şekerparem, bitanem'' diyor.

eriyor, eriyor kimi zaman atom parçacıklarına ayrılıyorum.

düşlerimi durduramıyorum.

ilkokul çağında bir kahvaltı masasında; 18 haziran'da ''bugün bana ilk anne dediğin gündü'' dediğimdeki halini, yüzünü, saçlarını, gülüşünü.. 

ortaokul döneminde bilgisayarda oyun oynarken; ona sarılıp; 'bugün bana ilk anne dediğin gündü'' dediğimdeki halini, yüzünü, saçlarını, gülüşünü.. 

lisede arkadaşları ile buluşmak için hazırlanırken; karşısına dikilip 'bugün bana ilk anne dediğin gündü'' dediğimdeki halini, yüzünü, saçlarını, gülüşünü..

üniversitede final zamanıdır haziran. ders temposunun arasında bir şişe bira açıp 'bugün bana ilk anne dediğin gündü'' dediğimdeki halini, yüzünü, saçlarını, gülüşünü..

bana bu günleri göster sevgili yaratıcı.

Hiç yorum yok: