18 Aralık 2010 Cumartesi

bayılıyorum

adam gibi bira dediğimde tuborg'dan söz edeceğimi çoğu kişi anlayacak. tuborg'un fıçı birasına, şu %100 malt olanına bayılıyorum.  açıkçası bira kültürüm pek yoktur. tuborg fıçı bira satan markete rastladığımda altın bulmuş gibi seviniyorum. 

ama şartım var, mutlaka köpürterek dolacak bardağa. ben de kendime köpükten bıyık yapacağım ve ardından başlayacak neşeli bir sohbet.

hep güzel anlarıma tanık oldu bu bira. ya da düzeltiyorum; anlarımı keyifli hale getiren tadındaki tılsımdan mı bu kadar gönülden olan  bağım:)

bu arada arjantin bardak çağrışımı yapan şişesi ambalaj ödülü almış. yakışır.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

biradan anlamadığın belli

Adsız dedi ki...

bakiyorum da solcu geçinen demokrat gecinen yazilari yaziyorsun ama isine gelmeyen yorumlari yayinlamiyorsun sansur ediyorsun... fasizmin bayraktari bir ruhun var anlasilan. gorunenin baska icin baska gibi sanki.

derya dedi ki...

kim olduğunuzu bilmiyorum ama önyargı zavallı bir duygu olsa gerek.

sdt1994 dedi ki...

insanın hayata bakışı zevkleri politik görüşüyle değerelendirilemez birinin düşüncelerinizi beğenmemesi (yayınlamaması) o kişiyi faşiz yapmaz çok ağır bir eleştiri olmuş derya hanımın yazılar cok hoş bence düşüncelerini ve hissettiklerini çok güzel ifade ediyor, uzun süredir yorum yazmıyorum ama eleştiriyi çok haksız gördüm dayanamadım yazdım

derya dedi ki...

benim anlamadığım neden bu ön yargı?! oysa sadece bloğa bakmadım dolayısı ile yorumu görmedim ve dehaliyle yayınlayamadım.ben zaten biradan anlarım dememiştim:)o da bir düşünce saygımız var. teşekkürler sdt1994