11 Ağustos 2008 Pazartesi

kadının ait olduğu yer, erkeğin avuç içidir aslında

uyku kaçar, arkasından seslenmeye gücüm yetmez, perdeye dolanır ve rüzgar ile bırakır gider...

yastığıma sarıldım, bir ümit belki dalarım uykuya diye ama mümkün mü? hayal de kurmak istemedim. nedense ruhumun basamaklarında da gezinmek hiç cazip gelmedi geçen gece uykum kaçtığında. oturdum yatağa, bağdaş kurdum, başımı iki elimin arasına aldım. başladım düşünmeye..

aklıma izlediğim filmlerdeki, erkeğin kadına olan dokunuş sahneleri geldi. avuç içi ile sevilen kadınlar şanslı bana göre. çünkü gerçekten seviliyorlar demek. belki de avuç içi yüreğin dışavurumu. belki kadın da sezinliyor bu sevgiyi. çünkü hangi yapıda olursa olsun o dokunuş ile minik bir pisiciğe dönüşüveriyor tüm kadınlar.

avuç içindeysen bir erkeğin, kalbindesindir de! avuç içi ile dokunulmak; dokunuşun fısıltısı, ruhuna olan yakınlaşma, % 100 ait olma ve de şefkatin en narin noktası..

erkeğin avuç içinde uyumak; güzel olur zannımca.

11 yorum:

sdt1994 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
derya dedi ki...

yorumun için teşekkür ederim. duygusalım kabul ama feminist değilim..

sdt1994 dedi ki...

:))) Çok özür bir anda okuyunca oyle bir dusunceye kapıldım,belkide oyle anlamak istedıgımdendır temelde insan olmak kadın,erkek,beyaz,zenci,vs fark etmememli avuc içi ile sevilmek bir erkek içinde hos olurdu gerçi gözleri bakıslarıda unutmamak lazım ama cok güzelyazmışşın deneme veya makale vs.yazıyormusn inanırmısn dun butun yazılarını okudum müthiş bir yeteneksin bence

derya dedi ki...

kadın erkek olarak ayırmak bence de doğru değil. düşüncene katılıyorum. yazılarım hakkında aldığım en güzel iltifattı. teşekkürler. makale ya da deneme yazmıyorum. aklımda geldikçe buraya yazıyorum :)

sdt1994 dedi ki...

selam bence yazmalısın benim senin kadar yetenegim olsaydı yazardım..ben mühendislik eğitimi aldım ama hiç edebiyattan kopmadım aslında ingiliz dili ve edebiyatı okumak isterdim ancak ezberi oldum olası sevemedim o nedenle matematıkten giridm üniverisiteye iyiki oyle oldu sevdiğim işi yapıyorum aynı zamanda şiir yazıyorum amatorce yüzlerce oldu birgün kitap yayzacgım mesleki bir yayın ama ilginc bir kitap olacak her teknk yazımın arka sayfasına 1 de şiir ekleyecegim biraz ucuk bir proje ama olsun benim hayalim:)))bende sayafama yorumlarını beklerim basarılar

Rüyacı dedi ki...

Şşştttt müenndizz beyyy,
Elleşme bakim kankamaaaa !!!

derya dedi ki...

:) rüyacı, yorumunu okuyunca pek bi güldüm, sağolasın..

derya dedi ki...

sdt1994, projen çok hoş..olmaması için bi sebep yok. blog ismini verir misin?

sdt1994 dedi ki...

selam derya hanım.sdt1994 üzerine tıkladığında profil sayfam gelecek profil sayfasının en altında bloglar kısmında blog adıma tıklarsan blog sayfam açılacaktır yorumlarını merakla bekleyeceğim........

Omega Cruel dedi ki...

deryacim oyle konular seciyorsunki. burada yapacagim yorum kesnilikle duygularimin tamamini yansitmayacak.
birde gazetede bir kosede yazman gerektigini soylemistim bende. demek en guzel iltifat bu degilmis. yada birkac fanatik yorumcu daha lazim ;)

neyse.

derya dedi ki...

amaniinn kıskandı :)